ALŞİN ÇELİK bugüne kadar işverenlerinin beklentilerini sağlamış ve faaliyet alanı içerisinde tercih edilen imalatçı olma konumuna sağlamıştır. ALŞİN ÇELİK bu konumunu konusunda yetkin çalışanlarının özverisi ve etik kurallar ve taahhütlerine bağlılığı ile oluşturduğu hizmet ve ürün kalitesine borçludur. ALŞİN ÇELİK’in hedefi bu hizmet ve ürün kalitesinden ödün vermeden mühendislik dahil çözüm ortağı olarak müşteri ve imalat kapasitesini artırabilmektir.
Bu çerçevede ALŞİN ÇELİK kaliteyi etkileyen tüm faktörler, prosesler ve fonksiyonları düzenlemek amacı ile KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ uygulayacaktır. Kalite Yönetim Sistemi, kalitenin takip edilebilir, dokümante edilmiş ve sürekli geliştirebilir olmasını sağlayacaktır.
ALŞİN ÇELİK’in kalite ile ilgili hedef ve taahhütleri Kalite Politikası’nı uygulamak ile ilgili sorumlu yöneticileri tarafından tanımlanmıştır. Bu uygulama tüm ALŞİN ÇELİK çalışanlarının Kalite El Kitabı’ndaki organizasyon yapısı, yetki ve sorumluluklar, kapsam, prosedür ve talimatlarda belirtilenleri hakkı ile yerine getirmesi ile olacaktır.
Bu yolla, kaliteyi etkileyen tüm faktör ve prosesler irdelenecek, müşteri geri dönüşlerine göre aksiyon planları ve yeni hedefler oluşturulacak ve bu hedeflerden sapmanın minimuma indirilmesi sağlanacaktır.